Looking For Anything Specific?

יורם צרפתי יעל ארד / TMI | הלאונג' השר כחלון נוסע הביתה עם ינקי : הסיפור של יעל ארד, אלופת העולם לשעבר ומנהלת בכירה בחברת פי אם איי כיום, הוא מדהים.

יורם צרפתי יעל ארד / TMI | הלאונג' השר כחלון נוסע הביתה עם ינקי : הסיפור של יעל ארד, אלופת העולם לשעבר ומנהלת בכירה בחברת פי אם איי כיום, הוא מדהים.. סיגל אולפינר בולקינד, גלעד אמיר, גיורא אסתרי, יעל ארד (יור ועדת הספורט), יורם ארנשטיין, תומר ברזילי, עמי ברן , רוח איתן ברק , אלונה ברקת, משה גולדשטיין (גזבר כבוד), אורה גלזר, רויטל גלוסקא כהן, נאור גלילי, אלכס גלעדי, גנצרסקי כנרת, מריאן גריסרו, סימון דוידסון, מנחם וידהורן. I quit in almost 3 days. היא עשתה הכל מעבר למצופה, על אף כשרונה המדהים כמובן. זו לא דרך קלה, יש לה עליות וירידות, אבל היא קיימת. יעל ירוס רוזה ירקוני דניאל ירקוני מירב ישעיהו מיכל ישעיהו גינת ישפה רן ישראל שרון ישראלי חנית ישרים ידידיה כבוב מוחמד כבוב ג קרמרמן מוריוסף אורה קרן מלכה קרן אילן קרני גיגי קרני ארד קרני אורלי קרפ חגי קשטכר אלין קשתי טלי קשתן ארנינה יורם שפירא סיגל שפירא מירי שפירו לינדזי שפירו נורית שפירר יפעת שפלן שרון שפלן קצב הדרה.

מרצה להפקה, בימוי ועריכה במכללה האקדמית עמק יזרעאל, מכללת מנשר לאומנות ובמכללה האקדמית כנרת. הורד מילון בבילון 9 למחשב שלך. הבורסה בתל אביב, וול סטריט ושוקי עולם, ביטוח ופיננסים, היי טק, צרכנות, משפט, ספורט, סביבה ועוד. המדליסטית האולימפית הראשונה, יעל ארד (51), מפרסמת בימים אלה ספר העוסק בהצלחה ובהעצמה נשית. לא משנה אם זה בדרך לפרס נובל, להצלחה של ארד התייחסה לכך שלצד החלום הגדול צריך לסמן מטרות ריאליות, כדי לחוות הצלחות באופן הדרגתי ולהתגבר על המרחק מהחלום ועל הדרך הארוכה שיש לעשות כדי להגשימו.

הנהלת מכבי ישראל
הנהלת מכבי ישראל from www.maccabisport.org
רוחמה בת השישים מטפלת בבעלה המשותק במסירות המאפשרת להם חיים נורמלים. מרצה להפקה, בימוי ועריכה במכללה האקדמית עמק יזרעאל, מכללת מנשר לאומנות ובמכללה האקדמית כנרת. יעל ירוס רוזה ירקוני דניאל ירקוני מירב ישעיהו מיכל ישעיהו גינת ישפה רן ישראל שרון ישראלי חנית ישרים ידידיה כבוב מוחמד כבוב ג קרמרמן מוריוסף אורה קרן מלכה קרן אילן קרני גיגי קרני ארד קרני אורלי קרפ חגי קשטכר אלין קשתי טלי קשתן ארנינה יורם שפירא סיגל שפירא מירי שפירו לינדזי שפירו נורית שפירר יפעת שפלן שרון שפלן קצב הדרה. שמונה שנים מאוחר יותר כבר לא היו לה יריבות אימון להפיל על המזרן אז היא התאמנה עם הבנים. סיגל אולפינר בולקינד, גלעד אמיר, גיורא אסתרי, יעל ארד (יור ועדת הספורט), יורם ארנשטיין, תומר ברזילי, עמי ברן , רוח איתן ברק , אלונה ברקת, משה גולדשטיין (גזבר כבוד), אורה גלזר, רויטל גלוסקא כהן, נאור גלילי, אלכס גלעדי, גנצרסקי כנרת, מריאן גריסרו, סימון דוידסון, מנחם וידהורן. קחי אותי\ יורם צרפתי הופעה בהוסטל אלונים. סגנית אלופה אולימפית, סגנית אלופת העולם ואלופת אירופה. הבורסה בתל אביב, וול סטריט ושוקי עולם, ביטוח ופיננסים, היי טק, צרכנות, משפט, ספורט, סביבה ועוד.

שנתיים חלפו וארד שיחזרה את ההישג באליפות העולם.

בגיל 33 יעל ארד, הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, עזבה תחום עם הצלחה עולמית ועברה למקום חדש, שההצלחה בו הייתה ברמה. מפגש מקרי עם תייר צרפתי גורם לה לחשוב על עצמה ועל הצרכים שלה. יעל ארד, יור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי והמדליסטית הראשונה של ישראל, לכאן חדשות על הזכייה של אבישג סמברג: I quit in almost 3 days. לא משנה אם זה בדרך לפרס נובל, להצלחה של ארד התייחסה לכך שלצד החלום הגדול צריך לסמן מטרות ריאליות, כדי לחוות הצלחות באופן הדרגתי ולהתגבר על המרחק מהחלום ועל הדרך הארוכה שיש לעשות כדי להגשימו. יעל ארד, המדליסטית האולימפית, הצליחה לתרגם את המצוינות בספורט למצוינות בעסקים • מתי בפעם האחרונה | המדליסטית האולימפית עמדה בציפיות, והצליחה לתרגם את המצוינות בספורט למצוינות בעסקים • היום היא מומחית ליזמות, מרצה על מוטיבציה ונחישות ומאמינה בסיכויים שלנו בטוקיו • הספורטאים הישראלים מזמנים הרבה הזדמנויות. ירדן גרבי זוכה במדליית זהב באולימפיאדת ריו. הספורטאית הישראלית הראשונה אשר זכתה במדליה אולימפית לישראל, באולימפיאדת ברצלונה 19922. Yael arad, first israeli athlete to win an olympic medal. יעל ארד התארחה בכנס גולדה לעסקים בשנת 2013, וסיפרה על המטרות שהיא מסמנת לעצמה מאז ילדותה, ועל ההשקעה שלה לעמוד בהן בהצטיינות יתרה. מרצה להפקה, בימוי ועריכה במכללה האקדמית עמק יזרעאל, מכללת מנשר לאומנות ובמכללה האקדמית כנרת. הבורסה בתל אביב, וול סטריט ושוקי עולם, ביטוח ופיננסים, היי טק, צרכנות, משפט, ספורט, סביבה ועוד. החלטתי השנה להתנדב בניצוצות כדי להגיע אל בני נוער ולהעביר הלאה את הידע שלי על הגשמה יצירתיות וחיים מתוך חזון ושליחות.

בהרצאתה, שמה יעל ארד דגש משמעותי לדרך שצריך לעשות בדרך להצלחה ועל היכולת להכיל ולהתגבר על מכשולים וקשיים. בגיל 33 יעל ארד, הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, עזבה תחום עם הצלחה עולמית ועברה למקום חדש, שההצלחה בו הייתה ברמה. יעל ארד, 16 ימי תהילה, באד גרינשפיין 1992. כמרצה המגיעה משני עולמות התוכן של הספורט והעסקים , קושרת יעל ארד באופן מובהק בין המוטיבים השונים והוגמרים העיקריים שהביאו אותה להמלחה חסרת תקדים בספורט העולמי לבין הצלחה בעולם העסקים. יעל ארד נולדה במאי 1967 בתא.

"עסקים כרגיל": היכן התארחה יעל ארד? | ישראל היום
"עסקים כרגיל": היכן התארחה יעל ארד? | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
יעל ארד כדמות מופת סרט. סגנית אלופה אולימפית (ברצלונה 1992), סגנית אלופת העולם (המילטון 1993), אלופת אירופה (אתונה 1993) ואלופת ישראל. בהרצאתה, שמה יעל ארד דגש משמעותי לדרך שצריך לעשות בדרך להצלחה ועל היכולת להכיל ולהתגבר על מכשולים וקשיים. התשובות לכל השאלות נמצאות באתר ובספר הדיגיטלי ואם עדיין יהיה לכם נושא לא פתור אתם מוזמנים לכתוב לי. קחי אותי\ יורם צרפתי הופעה בהוסטל אלונים. מה רוצים, שאנשק את השופט?: יעל ירוס רוזה ירקוני דניאל ירקוני מירב ישעיהו מיכל ישעיהו גינת ישפה רן ישראל שרון ישראלי חנית ישרים ידידיה כבוב מוחמד כבוב ג קרמרמן מוריוסף אורה קרן מלכה קרן אילן קרני גיגי קרני ארד קרני אורלי קרפ חגי קשטכר אלין קשתי טלי קשתן ארנינה יורם שפירא סיגל שפירא מירי שפירו לינדזי שפירו נורית שפירר יפעת שפלן שרון שפלן קצב הדרה. הכישרון של הילדה הצעירה בלט לעין מיד.

רועי רוצה לרקוד, סרט 20 דק', במאית:

מהפודיום בברצלונה ועד ניהול עשרות מיליוני שקלים. שמונה שנים מאוחר יותר כבר לא היו לה יריבות אימון להפיל על המזרן אז היא התאמנה עם הבנים. שנתיים חלפו וארד שיחזרה את ההישג באליפות העולם. לא משנה אם זה בדרך לפרס נובל, להצלחה של ארד התייחסה לכך שלצד החלום הגדול צריך לסמן מטרות ריאליות, כדי לחוות הצלחות באופן הדרגתי ולהתגבר על המרחק מהחלום ועל הדרך הארוכה שיש לעשות כדי להגשימו. מרגש מאוד, אבישג שהובילה ברכבת הרים, קצת ירדה למטה והצליחה לחזור. זו לא דרך קלה, יש לה עליות וירידות, אבל היא קיימת. יעל ארד התארחה בכנס גולדה לעסקים בשנת 2013, וסיפרה על המטרות שהיא מסמנת לעצמה מאז ילדותה, ועל ההשקעה שלה לעמוד בהן בהצטיינות יתרה. זו יכולת נרכשת, שנלמדת תוך כדי תנועה, בתוך ההתמודדויות. כל אחד שיש לו כשרון, כל אחת שמוכנה לעבוד קשה וכל אחד ואחת שמוכנים לחלום בגדול. הבורסה בתל אביב, וול סטריט ושוקי עולם, ביטוח ופיננסים, היי טק, צרכנות, משפט, ספורט, סביבה ועוד. לרגע היא נסחפת, ובדיוק כשהיא פוגשת את אושרה עליה להתמודד עם התוצאות. שחקן מכבי חיפה מגיב לטענות. הספורטאית הישראלית הראשונה אשר זכתה במדליה אולימפית לישראל, באולימפיאדת ברצלונה 19922.

כמרצה המגיעה משני עולמות התוכן של הספורט והעסקים , קושרת יעל ארד באופן מובהק בין המוטיבים השונים והוגמרים העיקריים שהביאו אותה להמלחה חסרת תקדים בספורט העולמי לבין הצלחה בעולם העסקים. הספורטאית הישראלית הראשונה אשר זכתה במדליה אולימפית לישראל, באולימפיאדת ברצלונה 19922. מסיק, סרט 50 דק', במאי: אני יעל הקטנה מתל אביב, ילדה רגילה, כמו כל אחד ואחת מכם ואם אני עשיתי את זה, כל אחד ואחת מכם יכולים! סיגל אולפינר בולקינד, גלעד אמיר, גיורא אסתרי, יעל ארד (יור ועדת הספורט), יורם ארנשטיין, תומר ברזילי, עמי ברן , רוח איתן ברק , אלונה ברקת, משה גולדשטיין (גזבר כבוד), אורה גלזר, רויטל גלוסקא כהן, נאור גלילי, אלכס גלעדי, גנצרסקי כנרת, מריאן גריסרו, סימון דוידסון, מנחם וידהורן.

הנהלת מכבי ישראל
הנהלת מכבי ישראל from www.maccabisport.org
אבישג סמברג תעשה לטאקוונדו מה שיעל ארד עשתה לג'ודו. יעל ארד כדמות מופת סרט. הבורסה בתל אביב, וול סטריט ושוקי עולם, ביטוח ופיננסים, היי טק, צרכנות, משפט, ספורט, סביבה ועוד. שמונה שנים מאוחר יותר כבר לא היו לה יריבות אימון להפיל על המזרן אז היא התאמנה עם הבנים. זו יכולת נרכשת, שנלמדת תוך כדי תנועה, בתוך ההתמודדויות. לא משנה אם זה בדרך לפרס נובל, להצלחה של ארד התייחסה לכך שלצד החלום הגדול צריך לסמן מטרות ריאליות, כדי לחוות הצלחות באופן הדרגתי ולהתגבר על המרחק מהחלום ועל הדרך הארוכה שיש לעשות כדי להגשימו. קחי אותי\ יורם צרפתי הופעה בהוסטל אלונים. רועי רוצה לרקוד, סרט 20 דק', במאית:

יעל ארד כדמות מופת סרט.

שמונה שנים מאוחר יותר כבר לא היו לה יריבות אימון להפיל על המזרן אז היא התאמנה עם הבנים. I quit in almost 3 days. אבישג סמברג תעשה לטאקוונדו מה שיעל ארד עשתה לג'ודו. מה רוצים, שאנשק את השופט?: פגשתי בני נוער מופלאים, יצירתיים שרק מחכים שמשהו ירגש וילהיב אותם. מרגש מאוד, אבישג שהובילה ברכבת הרים, קצת ירדה למטה והצליחה לחזור. יעל ארד מצגת ייעוץ למנהלים משהו. רועי רוצה לרקוד, סרט 20 דק', במאית: יעל ארד, 16 ימי תהילה, באד גרינשפיין 1992. סיגל אולפינר בולקינד, גלעד אמיר, גיורא אסתרי, יעל ארד (יור ועדת הספורט), יורם ארנשטיין, תומר ברזילי, עמי ברן , רוח איתן ברק , אלונה ברקת, משה גולדשטיין (גזבר כבוד), אורה גלזר, רויטל גלוסקא כהן, נאור גלילי, אלכס גלעדי, גנצרסקי כנרת, מריאן גריסרו, סימון דוידסון, מנחם וידהורן. היא עשתה הכל מעבר למצופה, על אף כשרונה המדהים כמובן. יעל ארד התארחה בכנס גולדה לעסקים בשנת 2013, וסיפרה על המטרות שהיא מסמנת לעצמה מאז ילדותה, ועל ההשקעה שלה לעמוד בהן בהצטיינות יתרה. החלטתי השנה להתנדב בניצוצות כדי להגיע אל בני נוער ולהעביר הלאה את הידע שלי על הגשמה יצירתיות וחיים מתוך חזון ושליחות.

אבישג סמברג תעשה לטאקוונדו מה שיעל ארד עשתה לג'ודו יעל ארד. רועי רוצה לרקוד, סרט 20 דק', במאית:

Posting Komentar

0 Komentar